Menu

Vedete incontestabile ale gradinii noastre, rosii au fost mereu un motiv de a te apuca de gradinarit, fie el si in ghivece. Cultivam si incercam an de an soiuri si soiuri, asteptand mereu sa gasim rosia ideala.
Semintele pe care le am in colectia mea, sunt soiuri pe care eu le iubesc si pe care le voi cultiva mereu. Recoltate prin metoda umeda, semintele sunt culese din rosii crescute intr-o gradina bio, alese din fructele cele mai frumoase si bine coapte.


Rosii Negru de Crimeea - Nu mai sunt in stoc!!
Pret - 3 ron/ plic cu 30 seminte
Soi de rosii productiv, robust, timpuriu, cu fructe destul de mari si frumoase, gust dulce- acrisor, delicioase :))



Rosii cherry mix  (negre, rosii, galbene) - Nu mai sunt in stoc!!!

Soiuri de rosii mici, simpatice, cu un gust dulce, dulce si delicioase.



Pret - 3 ron/ plic cu 30 seminte

Rosii mari mix
O colectie de seminte din rosiile noastre cele mai mari, soiuri combinate de inima de bou si uriase de Dolj.
Pret - 3 ron/ 30 seminte

Rosii in forma de gogosar- bune de umplut :))



Pret - 3 ron/ 30 seminte

6 comentarii:

  1. Vreau si eu seminte de rosii negre de crimeea si daca ai si de castravete kiwano. Nu stiu daca aici trebuie sa scriu, daca nu sterge tu comentariul dar ia in considerare comanda.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oriunde poti scrie :) dar sa-mi lasi adresa la mailul vasi_gioni@yahoo.com (unde ai mai trimis) si iti trimit de rosii negru de crimeea, dar de kiwano nu am, pentru ca din toate plantele mele de anul trecut, nu am obtinut decat un fruct si acela diform. Dar nu pierzi nimic, decat niste suc ce se bea printre dinti direct din fruct... [-(
      Pupici!

      Ștergere
    2. Am primit Vasi! si bonusul. Multumesc!

      Ștergere
  2. Buna,se mai pot comanda seminte de rosii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ca da. In bara de sus, unde scrie Cum comandati, scrie amanunte si adresa de mail.
      Numai bine!

      Ștergere

 
Top